Söndag

Igår blev det ändrade planer, det blev inget Växjö eller bio med Emelie. Det visade sig att det var någon som lagt sig framför tåget mellan Osby Älmhult, så tågen gick inte utan det skulle istället gå ersättningsbussar men efter en timmes väntan nere vid stationen gav jag upp och ringde efter mamma som kom och hämtade mig. Då bestämde jag mig för att kolla upp med Bror och flickvänn i Kristianstad ifall det var okej om jag fick komma in under kvällen och såklart var jag varmt välkommen:)

Det blev alltså bio i Kristianstad istället och Flickan som lekte med elden, vi var lite smått besvikna på den men den är fortfarande ett måste! så SE den :)

Idag är det alltså söndag och mina böcker ligger fint framför mig och jag känner att jag ska ta tag i det snarast möjligt!
Men först, Idol reprisen från i fredags! =)


Kan också passa på att berätta, att de grönvita herrarna slog till med vinst mot Älmhult igår med hela 4-1 och ligger numera på andra plats vilket innebär kvalplats, men det är en match kvar och vi hoppas såklart på vinst då också :)

Tjing*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0