Freeedag

Var fasen tog veckan vägen? Det är redan helg och det är heeelt galet! Jag har legat och morgnat till mig en halvtimme nu. Ska snart upp pch göra lite frukost och fixa till mig innan jag och Cilla går på bild lektionen vid 9 tiden. Lektionen varar till 12, sen vet jag bara att jag måste hem och städa och packa ner lite inför helgen och inför kvällen som ska spenderas hos Adéle tillsammans med Jonna och Sara. Vi ska har pyjamasparty och mysa hela kvällen. det var alldeles för länge sedan vi träffades så det ska bli superkul ikväll! :)

Nu ska jag dra mig upp ur min varma säng och ladda inför dagen med lite frukost samtidigt som Ted Gärdestad är igång på spotify! :)

Hoppas ni får en bra dag! Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0