Freeedag!

Godmorgon!
Jag har sovit halvdåligt lite till och från inatt och drömt en massa konstiga saker om något psyke och att vi var ett helt gäng som blev inlåsta och upphängda i massa snören och rep osv. vaknade i tid av jag svettades^^ det var inget roligt alls! 
Men nu sitter jag i alla fall i min soffa nyduschad och äter frukost :)
Jag ska bort till studentkåren sedan för att hämta ut gästlegget till Emelie som ska med ut på stallarna nästa fredag :) därefter blir det en bildlektion i 3 timmar och sen är det dags att börja ladda rejält inför utgång på Sivans ikväll med en massa människor i Cillas korridor! Det kommer bli en bra dag/kväll!

Hoppas ni har sovit bättre än mig.
Nu ska jag äta upp och göra mig iordning, vi hörs!
Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0