hemma

Jag har haft första dagen på praktiken idag. och som jag förutspådde igårkväll så var jag dödstrött i morse när klockan ringde. Men jag masade mig upp och vips så var hela familjen uppe. Mamma har varit hundvakt åt Messi och pappa skulle upp och jobba. Så jag var minsann inte själv som jag brukar vara.

Men praktiken gick bra och det var roligt att få komma tillbaka till alla små underbara barn igen :)
Nu är jag hemma och har precis ätit och nu ska jag och mamma sätta oss i soffan och kolla på Grey´s anatomy och vila lite. sen ska jag skriva klart min individuella uppgift så den är ur världen så jag kan ta helg när jag kommer hem från praktiken vid ett i morgon! :)


Messi.
Kan ni tänka er att jag (som egentligen är väldigt hundrädd) sov i soffan med Messi förra helgen när Ralle och Mia var hemma på fest?
Det trodde jag aldrig!

Puss&Kram


(20.38) Just nu kan jag inte ens hitta ord som kan förklara känslan som jag bär på.
För en gångs skull kan det väl bara flyta på. Verkar dock inte som att jag har den turen, så nu drar jag täcket över huvudet och sover tills jag vaknar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0