killer shoes

när jag kom hem hängde det ett paket på mitt dörrhandtag. Det var mina skor från Nelly, dom har sjukt bra leveranstid, jag beställde dom i torsdagskväll och idag kom de :) De sitter i alla fall som en smäck på mina fötter och de är väldigt sköna, än så länge ;)

Jag var även och plockade bort mina stygn på lillfringret. Men det hade inte läkt ordentligt så nu är såret tejpat och jag har låsterlapp på fingret som ska sitta där i hela 2 veckor till! :/ så jag får fortsätta med min otroligt snygga gula diskhandske när jag ska ducha. Underbart ;)


Nu ska jag käka lite och sen måste jag plugga!
Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: emelie

de var fan sköna alltså :D grymt läckra WANT THEM SO BAD

2010-04-19 @ 22:19:49
URL: http://emeliemiche.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0