Söndag

Helgen har varit superrolig och vi inledde den i min lägenheten med förfest som blev riktigt lyckad och utgången till stallarna likaså! :)
Jag och Emelie startade lördagsmorgonen med pannkakor till frukost och lite Sex And The City och tog det lugnt. josefin kom på kvällen och vi gick och handlade tacos och hade myskväll istället för en utgång till som egentligen var planerad. jag var så trött så jag orkade helt enkelt inte. Emelie sov över även natten mellan lördag och till idag och åkte hem nu vid halv 3 tiden. Så nu har jag hunnit städa och diska allt :) ska läsa lite Litteratur och ikväll ska jag och josefin ut och gå en runda! :)



Hoppas er helg har varit lika bra som min! :)
Puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0