Söndag

Efter all påskmat och efterätt vi åt igår behöver jag inte äta på två dygn!
Men gott  var det :) vi spelade lite spel och umgicks hela kvällen.
Det var otroligt mysigt att få vara samlade. Men det ska faktiskt bli ganska skönt att få komma hem till mitt lilla egna hushälle, som Lotta säger. :) Det är skönt att få komma hem och umgås lite med familjen, men man vänjer sig så snabbt vid att vara själv och inte ta hänsyn till någon annan så några dagar såhär är helt perfekt! :)
Ikväll ska mamma och pappa iväg till några vänner så jag ska köra dom det är tänkt att jag ska plugga under kvällen, får väl se hur det går med det där! ^^ Det finns i alla fall lite tid att slå ihjäl.

Jag har kommit på två anledningar till varför jag inte är hemma så ofta, på 4 månader har jag varit hemma nu under påsken ocn när jag hade min VFU för det var mycket närmare härifrån till VFU-platsen. Men ena anledningen är att jag trivs riktigt bra i min lilla etta i växjö. Den andra anledningen behåller jag för mig själv.
Men det betyder inte att jag inte tycker om att få komma hem. För det gör jag! :)

Nu ska jag kolla på Äntligen hemma med mamma! :)
Hoppas ni hade en bra påsk! :)


Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: Tobias

tack söta du :D

2010-04-04 @ 13:19:52
URL: http://grymtroligperson.se/
Postat av: Adéle

och du som sa att du säkert skulle vara hemma i osby nästan varje helg innan du flyttade till växjö;P minns du det?;P PUSS<3

2010-04-04 @ 17:55:48
Postat av: Tobias

Det är hur kul som helst :D älskar det

2010-04-04 @ 18:41:26
URL: http://grymtroligperson.se/
Postat av: emelie

haha jag tänkte preciiis på samma sak som Adéle skrev! hahaha! anywho jag är glad att du är hemma igen, världen känns som ett tryggare ställe då (; <3

2010-04-07 @ 10:27:40
URL: http://emeliemiche.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0