tisdag 27/4-10

Jag är uppe med tuppen idag pga att jag tvättar! det trodde jag aldrig. Men ärligt talat är det ganska skönt att komma upp i tid och få saker och ting gjorda. Även om jag var sjukt död när klockan ringde så brukar det gå över när man varit uppe ett tag :)
Vädret är dåligt idag och det ligger lite regn i luften, sjukt tråkigt!
Jag sitter iaf här nu med en varm kopp chokladmjölk för att lindra förkylningen lite, om det nu hjälper.. så det blir en riktigt mysig morgon och jag slipper stressa med att göra mig iordning och äta frukost och allt det där som jag brukar få stressa med bara för att jag ligger och drar mig liiite extra länge i sängen :)


Cilla och Jag igår när vi grillade.
Anledningen till de fna lapparna vi har är för att det var så vi fick göra på rörelselektionen idag, samt ta ett foto för att läraren ska kunna lära sig våra namn snabbare. Kreativt! ;)

Vi hörs senare!
Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0