Hemma!!

såå!
Jag har överlevt resan och jag är just nu suuuper trött! vi landade klockan 01.00 natten mellan lördag och söndag och jag var hemma hos mamma och pappa vid 4. Därefter satt vi och pratade lite och sen kunde varken jag eller mamma somna om, men tillslut blev det en timmes sömn mellan 6-7 för min del på soffan! Sen vid 8 bar edt upp till växjö för utbildning till kickoffen som drar igång på tisdag! Så här sitter jag nu, efter att ha plockat lite i lägenheten slängt två maskiner tvätt och lite annat. Jag lär somna sjukt fort ikväll, jag hoppas på det i alla fall för jag ska nog upp ganska tidigt i morgon och fixa lite till inför kickoffen :)

Jag ska göra mitt bästa för att ni ska ta del av bilderna från resan! ska bara hinna lägga över alla också ska jag få Josefins också ;)


här är ett liitet smakprov på brännan och det stämmer inte riktigt överrens med färgen, den är lite brunare om jag får säga så ;)
Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: martina

tycker allt att du är himla brun kexet!:) hoppas du har haft det toppen. <3

2010-08-30 @ 15:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0