Helgens alla härligheter

Det har varit en fullspäckad helg minst sagt.
I fredags firade vi Adéle som fyller 20 på tisdag! :) Det var en riktigt rolig kväll som startade redan hemma hos mig när Emelie kom hit och vi gjorde oss iordning tillsammans. Efter det tog vi oss in till stan och anslöt oss till Sara, Jonna och Nina.
Väl hemma hos Adéle bjöd hon på mat och vi andra bjöd på oss själva, med lite Mora Träsk dans och Studentflashbacks :D
Det var såklart lite presentöppning också och kvällens mest kreativa present stod Ida och Anne för som hade köpt en jäkla massa Femman lotter som Adéle var tvungen att öppna på Lagerlunden när vi väl anslöt dit.
Efter varje vinst var hon tvungen att skrika "jag är rik". otroligt mycket skratt åt detta :)
Lagerlunden var mysig och efter en öl och massa prat gick vi in på Grace och dansande tills klockan var 2. Då åkte vi hem! Tack för en underbar kväll! :)

Igår var Emelie här hela dagen och vi kollade på film och melodifestivalen och bara va. otroligt skönt. Jag fick även vara taxi och hålla sovplatser till Osby killarna som va inne i stan.

Och nu sitter jag här och väntar på att mamma och pappa ska ansluta. Vi ska äta mat på Akropolis inne i stan! GottGott!

jag slänger in lite bilder från i fredags :)








Pussokram
P.S mormor hälsa morfar att bilder på lägenheten kommer upp om några dagar om han vill se :) D.S




Kommentarer
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

härliga bilder :)



Kolla in dagens låt med Miley Cyrus (: http://sandratjulins.blogg.se/2010/february/everybody-needs-a-soul.html#comment

2010-02-07 @ 14:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0