hemfärd

jag precis vaknat, eller inte riktigt jag har snoozat i en timme och har därmed hunnit kolla på reprisen på melodifestivalen och även om jag såg det igår så gjorde det inget att jag fick hära Darins låt en gång till som var min favorit. Och enligt mig har han den bästa låten i tävlingen än sålänge :)

Pappa kommer om ca 1 timme och hämtar hem mig. Så jag slipper ta alla saker på tåget för det är minsann en del som ska med hem. ska trots allt stanna i tre veckor jag måste ju ha lite att sysselsätta mig med. Så lite DVD-boxar har jag packat ner. :)

nu måste jag sätta fart och packa ner det allra sista och sen ska jag äta frukost! Fast mitt kylskåp är så tomt att det ekar där inne, jag får se vad jag hittar!:)

Vi hörs senare!
PussoKram

Kommentarer
Postat av: Patrik

Darins låt var verkligen fin! :D



sv; det är också ett väldigt tilltalande instrument! Något som jag aldrig har gillat är däremot trummor! XD

2010-02-21 @ 15:58:12
URL: http://jagputte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0