Onsdagsträning

jag är precis hemkommen från Body Balance träning i simhallen tillsammans med Madeleine. Det var riktigt kul. Det var även båda bra och skönt för kropp och själ. Det är i alla fall vad jag anser :) Eftersom jag fortfarande inte har någon cykel här uppe så innebar det att vi fick gå till simhallen. Vilket då innebär 4 km promenad och 1 timmes body Balance :)
Efter att jag har ätit upp min fruktsallad ska jag gå och lägga mig. för i morgonbitti ska jag träffa Madeleine vid kvart över 9 för lite mer träning, denna gången blir det Core vid 10.00 :) Så vi kör vidare på vår träning! :)


gooott! :D

åå förresten. idag var jag och utnyttjade min Smartbox som jag fick av Faster Åsa med familj i julklapp för ca 2 år sedan. Det blev en ansiktsbehandling :) otroligt skönt. Tjejen som jag hade var jätteduktig och hon formade även mina ögonbryn. Vilket jag har tänkt beställa tid till nu hur länge som helst. Men nu fixade hon det och jag är supernöjd :)

NU ska jag fortsätta äta min fruktsallad :)
Vi hörs. PussoKram

Kommentarer
Postat av: Anonym

de ser gott ut förbövuleeeen! :)

2010-02-10 @ 23:14:37
Postat av: faster

Det var verkligen på tiden.

2010-02-11 @ 09:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0