Skratt i snöoväder

Det snöar så in i bomben här hos mig.
Jag pratade med mamma för några minuter sedan via sms. Hon umgicks lite med min 6 åriga kusin som var hemma hos oss. Och han undrade om jag hade gått och gift mig här uppe!? Det har jag ju inte.
Men han bjöd mig på ett riktigt skratt här uppe i skitvädret och nu längtar jag som tusan tills jag ska få komma hem och krama om både honom och hans bror. Och såklart alla andra nära och kära! :)

Nu ska jag stortstäda lägenheten till lite 90-tals musik! Underbart!
Ikväll kommer tjejerna från gymnasiet hit för lite tacos, spelkväll och en allmänt taigenalltvimissat kväll! =)

PussoKram


Kommentarer
Postat av: Tobias

Jag med, åker alltid på solsemester och aldrig till fjällen ;) haha

2010-02-19 @ 17:22:23
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

Verkligen inte :D haha

2010-02-19 @ 23:21:07
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0