Söndag

kass uppdatering, jag vet! men jag har inte orkat helt enkelt.
Sista dagen i veckan ska spenderas lite överallt. Mamma och jag ska ta bilen upp till växjö och kolla till lägenheten så den står kvar, vattna blommorna och jag ska hämta ut mina HM kläder som kom i början på veckan :) Efter det blir det eventuellt en sväng på stan och sedan vidare hemåt men ett stopp i Älmhult och IKEA. Jag ska köpa lite hyllor, värmeljus, gardiner och lite annat smått och gott! :D

Annars har helgen varit bra. Igår var det handboll i vinslöv, där vi var och kollade på Kusin Philip. Det bar sedan vidare in mot Kristianstad och den första träningsmatchen för De grönvita killarna och de började bra med en vinst på 5-1 :)
jag fick äntligen träffa min bror, som jag har saknat och jag fick se med egna ögon att han var livslevande vilket var väldigt skönt. så nu kan jag släppa min dröm som jag hade, då han hade fått cancer och ingen kunde göra något! Usch.
Förutom handboll och fotboll har vi ätit massa god mat och kollat på OS och jag har bara umgåtts med den bästa mamman och den bästa pappan! :)

Nu ska jag göra mig iordning så jag och mamma kan åka!

hoppas ni får en bra dag! Pussokram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0