söndagkväll

Mamma och Pappa har åkt hem och jag har skrivit färdigt det allra sista på texten som vi ska ha med oss i morgon på seminariet. Känns sjukt bra :)
Men nu sitter jag här i min soffa och lyssnar på musik som min pappa tipsat mig om Aaron Neville, han har en riktigt underbar röst! så lyssna på honom :) HÄR är en utav låtarna (spotify länk)

under dagen var vi i alla fall och åt mat på Akropolis som mycket riktigt var minst lika gott som de gånger innan jag har ätit där. Efteråt åkte vi till Maxi och handlade mat. Det var otroligt skönt att slippa bära på alla kassar som jag har fått göra några gånger. Nu kunde jag bara sätta in de i bilen :) Väl hemma satt vi och kollade lite på tv och pratade och helt enkelt bara umgicks! Och hör och häpna, jag har bokat tvättid! Så på torsdag är det första gången jag ska tvätta (med hjälpa av Josefin) :P jag har inte behövt tvätta förrens nu. riktigt skönt. Det kan också bero på att jag kaaaanske har liite för mycket kläder i garderoben. Eller något. Aja, nångång ska vara den första;)

Dagen har varit riktigt bra och jag behövde lite tid med mina paranteser kände jag! :) Tack för allt! LOVE

Jag ska nog sätta igång en film och somna till den eller något liknande :)

PussoKram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack själv hjärtat.Dina paranteser behövde lite dotter time också.Puss

2010-02-07 @ 23:17:19
Postat av: Faster

Snygg tröja, :-)

2010-02-08 @ 09:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0