torsdag

Idag stod det musik på schemat i 3 timmar men läraren var tvungen att gå så vid hade det mellan klockan 1 och 3 istället för till 4 :) inte mig emot.
Det var blandat med rörelser, puls, takter och lite sång och annat smått o gott. men väldigt roligt :)
Vi skulle sjunga en visa som var en barnlåt som vår lärare brukade sjunga när hon jobbade inom förskolan.
När hon väl började sjunga den första raden, tänkte jag att Ååå den här låten känner jag igen. (det var ingen typisk barnlåt, inte för mig i allafall)
sen kommer jag på var jag har hört den. Det är den låten som Björn Gustavsson gör när han är Benjamin i Morgonsoffan (det klippet som jag visade i förra veckn) jag höll på att dö av skratt under tiden vi sjöng. För allt jag kunde höra och se framför mig är när han sjunger i fel ton och inte kan låten alls! :)

Klippet kan ni se HÄR om ni har missat det av någon anledning :)

Nu ska jag värma lite mat och klura ihop mig i soffan. Har lite huvudvärk och lite förkyld så jag hoppas att sömn gör susen! 

Pussokram 


Kommentarer
Postat av: Tobias

haha nej jag vet, bara läskigt :P

2010-02-04 @ 20:59:37
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0