Häng i soffan.



Jag ligger i soffan och halvsover framför Harry Potter 6.
Jag har pluggat under dagen och har äntligen gjort klart min individuella text tills i morgon! känns sjukt skönt.
nu är det bara en massa annat jag ska hinna med att göra på 3 dagar och på onsdag ska jag och madeleine till simhallen och träna! Vi skulle ha tränat idag men jag hade tydligen mina skor hemma i Osby så vi tog en miniliten promenad i det kalla vädret. Sen gick vi hem till mig och dansade på min nyinköpta dansmatta :)

i morgon blir det skola och plugg för hela slanten. För till helgen hinner jag minsann inte med något plugg. Så det lär bli lite sena kvällar. men vad gör det när man kan sova 2 timmar extra på morgonen nu :) Känns fantastiskt!

Vi hörs!
Mamma och Pappa vi ses på torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0