Underbara Fredag

Efter att min fläkt har väckt mig ca 4 gånger under natten vaknade jag ganska irriterad. och det blev inte bättre när min granne drar på musik vid halv 11 tiden med en jäkla bas!
Men irritationen har gått över för jag har pluggat färdigt och jag tar nu helg och min granne har slutat spela musik :)
Så nu ska jag bara njuta av helgen! :)

josefin kommer hit ikväll och vi ska laga mat i form av Fläskfilé, hasselbackspotatis, sås och sallad!
Jag ska även hämta ut mina vita tygskor som kom igår, inte för att jag kommer ha någon användning av de efter denna snöyran vi har haft i Växjö. Men jag ska ställa de fint i garderoben och vänta på att det ska bli vår så jag kan få använda de.

Annars blir det nog en ganska lugn helg, eventuell utgång i morgon. ska se lite vad jag orkar med. funderar även på att träna på söndag.. =)

Nu ska jag plocka i ordning. hoppas ni har det braa! det är ju trots allt helg ;)


Pussokram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0