Första gången

Idag intog jag systembolaget för första gången och inhandlade lite inför helgens bravader. Plockar ihop sakerna och kommer fram till kassan och ska betala. Så jag står där och väntar på att killen bakom kassan ska be om min legitimation. Men ICKE! första gången på systemet och jag visade inte ens legitiamtion. Jag är faktiskt ganska nöjd, även om jag mer än gärna hade velat trycka upp legitimationen i ansiktet på killen bakom kassan! :D

Jag är sjuukt sugen på helg nu! så det är en väldig tur att det är fredag i morgon och det kommer väldigt bra besök ner hit under eftermiddagen/kvällen! :)


Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: Emelie

skönt att du inte är så brun iaf.



du kommer bli mörkare än jonte efter två veckor i turkiet -.-

2010-07-22 @ 20:22:31
URL: http://emeliemiche.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0