Växjö och påfyllning i skogarderoben. Upps!

Jag hänger lite i lägenheten och jag behövde verkligen få vara själv några timmar och bara vara. För mig är det viktigt att få líte egen tid och få vara själv, så nu fixade jag det och istället för att gå mamma och pappa på nerverna så mår jag mycket bättre och längtar tills det blir kväll. 

Anledning till varför jag är i Växjö är för att jag ska träffa tjejerna som jag ska ha kickoffen ihop med för att planera och fixa inför det :)
När jag ändå är här uppe passade jag på att hänga lite med Adéle på stan med sällskap av regnet. Jag hittade ett par vääldigt fina skor på rean och kirrade dom för 80:- Då är det faktiskt helt okej att köpa skor! Trots att jag fick 4 par när jag fyllde år ;) Men man kan aldrig få för många enligt mig :)


Tänkte att dessa ska få följa med till Turkiet nästa lördag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0