kvällsinlägg

Jag borde ha somnat för länge sedan, men jag är inte trött och min allergi hindrar mig från att komma till ro och när kvällarna kommer så kommer även funderingar och tankar. Det kan vara allt möjligt, allt som jag är tacksam över saker och ting som jag grubblar över osv. Ikväll är en grubbelkväll och dagen har framförallt varit en sån dag när jag extra tacksam över allt jag har runt omkring mig.

Idag är det onsdagen den 16, eller dagen är snart över men just den 16 i varje månad blir jag påmind om att det har gått ytterligare än månad som tillslut blir till år och idag är det 6½ år sedan det inträffade. För mig är det helt sjukt att tiden kan gå så snabbt som den har gjort. För 6½ år sedan var jag 13 år och det är fortfarande svårt att fatta att man som 13åring är kapabel till att ta den informationen om att en nära vän gått bort. Jag vet inte hur jag lyckades handskas med allt detta, men jag vet att jag gjorde det inte på egen hand för det hade aldrig gått! Jag är så otroligt tacksam för den hjälp jag fick på vägen av vänner och familj.

Poängen med inlägget är i alla fall att dagar som dessa är jag så otroligt tacksam över att jag har mina nära och kära vid liv och de flesta mår otroligt bra och har inte mycket att klaga över. Jag är glad över att jag har dom I Mitt liv och att vi får dela så mycket saker med varandra.
Så egentligen, tar vara på alla som ni håller nära och kära och säg till dom hellre en gång för mycket vad de betyder för dig för man vet faktiskt aldrig när det kan vara försent.

Så mina nära och kära, Tack för att ni finns!
Puss&Kram



Kommentarer
Postat av: Björn Bönan Svensson

Jätte fint inlägg vännen. Jag håller med dig till tusen!

2010-06-17 @ 19:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0