Måndag

Jag har varit ledig idag och sov fram tills klockan 11, otroligt skönt och välbehövligt, för resten av veckan börjar jag jobba kvart i 8 på förskolan i Älmhult vilket innebär att jag måste gå upp vid kvart över sex om morgnarna. Så idag har jag tagit det ganska lugnt, kollat lite på VM och gjort fullkornsvåfflor, det var faktiskt väldigt gott!
Jag och Josefin avslutade sedan dagen med en promenad på ca 7½ km. Så förhoppningsvis somnar jag i tid ikväll och får en god natts sömn! :)
Det kändes väldigt skönt att vara ute och gå, ska sätta igång med träningen igen. Efter 6 veckors förkylning så har den äntligen gett med sig och nu ska jag komma igång med träningen och försöka komma i form så småningom :)  


Fit for fight igen! ;)


Kommentarer
Postat av: T

Biffen ;) haha

2010-06-14 @ 20:19:22
Postat av: Anonym

Du kommer säkert att vara värsta vältränad till skolan börjar:P

2010-06-14 @ 21:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0