Sjung om studentens lyckliga dagar..

I morgon kommer jag få en dejavü upplevelse. Världens bästa Emelie tar studenten på JohnBauer i växjö. För snart exakt ett år sedan var det jag som stod och skrek för fulla muggar (på samma trappa som hon ska stå på i morgon) och var sjudundrans glad över att få ta studenten och få dela den underbara dag tillsammans med nära och kära. Det var då jag struntade i att Emelie var ledsen över att hon skulle gå kvar ett år utan oss. Men i morgon är det jag som kommer stå där med gråten i halsen och tårarna i ögonen och vara avundsjuk på Emelie som får uppleva studenten. Men framförallt kommer jag vara en väääldigt stolt Elin och jag är så väldans glad att JAG får dela den speciella dagen tillsammans med henne!


Mycket kärlek!
Puss& Kram


Kommentarer
Postat av: Emelie

PUSS!

2010-06-07 @ 21:49:32
URL: http://emeliemiche.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0