Biljetterna är fixade!

Jag är väl medveten om att det är kasst med uppdateringar här, men solen är framme lite då och då om dagarna och kvällarna består av umgänge med mina vänner och familj.

I fredags var jag och Josefin på banken och fixde vuxenVISA eftersom det oftast inte fungerar med VISAungdom utomlands eller på andra ställen och vi var beredda på att betala avgiften på 250:-/år men det var tydligen gratis när man studerade. Vi tackade så mycket och lämnade banken! :) Vi skrev även ut biljetterna till Turkietresan i fredags och nu känns det att det börjar närma sig med stormsteg. Vi beställde resan den 25 januari och dessa månader har bara rullat förbi av rena farten! Jag behöver nog inte ens säga att vi TOKlängtar efter nästan 40 graders värme sol och baad ;)


biljetterna är i säkert förvar! :)


Kommentarer
Postat av: Emelie

jag är INTE avundsjuk.

2010-06-20 @ 21:00:14
URL: http://emeliemiche.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0