Fredag

Jag tar lite paus i pluggandet. Och städar lägenheten istället! ;) det är sjukt mycket som ska göras tills nästa fredag och det finns inte supermycket tid till allt. det känns som att jag kommer att ha sena nätter och tidiga morgnar framför mig. Jag längtar tills pluggandet är över! ;)
Jag ska i alla fall hålla helg om några timmar. Jag ska följa med Madeleine och hennes mamma på Harrys och käka deras underbara hamburgare :)

Nehe städning av lägenhet och plugg återstår!
Hoppas ni får en bra helg, det SKA jag ha! :)
PussoKram


Kommentarer
Postat av: Anonym

En studentregel jag lärde mig när jag pluggade i Örebro (det stod ÖVERALLT i studenttidningarna).

1. ha alltid lägenheten städad innan tentaplugg, det eliminierar "DEN GODA URSÄKTEN" att göra något annat än att plugga.

2010-03-20 @ 08:51:20
URL: http://micela.freshmagazine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0