bibblan

Jag sitter i bibblan och skriver hemtenta. Det är inte alls roligt kan jag berätta för er! Men det ska göras så det är lika bra att sätta igång med det så det inte blir så stressigt i slutet, för det orkar jag och min kropp inte med.
Men för att det inte ska bli så långtråkigt att sitta här, avbryter jag med lite bloggläsning, bloggning och annan läsning. Jag läste Kristianstadbladet och om de grönvita herrarnas vinst i helgen mot Linköping. Även om jag fick reda på att de vann redan i lördags är det alltid lika kul att läsa om det i tidningen.


Vinst med 3-1

Jag hoppas på att det blir vinst även nästa helg. För då är jag hemma under helgen och ska titta på derbyt mellan VMA och Hässleholm! :)
Hoppas det blir bra väder också, för jag är trött på detta mellanvädret som har pågått ett bra tag!

Vi hörs sedan!
Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Kolla in min blogg!:D

Om du gillar den så kanske du vill följa den? ;)

Kolla filmklippet och kommentera om att lady gaga kan slänga sig i väggen :D



kram!

2010-05-31 @ 11:51:38
URL: http://justmyface.blogg.se/
Postat av: ryds

ha en bra dag tjejen, /www.ryds.blogg.se

2010-05-31 @ 12:42:19
URL: http://ryds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0