Freedag

heej hopp! jag är tillbaka i växjö för några veckor med intensivt pluggande och sen bär det av hemmåt igen för lite student och annat roligt! Tiden går så sjuuukt fort och jag vet inte var detta året tog vägen. Jag menar det har redan gått ett år sedan jag tog studenten och gick på bal! Det är 6 månader sedan jag flyttade hemifrån! Det är helt sjukt. Sommaren lär väl gå lika fort den, tyvärr!

Jag sitter i alla fall och häckar i Adéles lägenhet och väntar på att hon ska bli färdig så vi kan åka vidare till Jonna och spana in hennes lägenhet och hand och samtidigt ha en rolig tjejkväll tillsammans med Sara och Nina också :)
så vi hörs senare!
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0