friisk

Jag har blivit kvitt febern, men hostan håller fortfarande i sig. dock känns det som att den är påväg att ge sig den också! :) så i morgon ska jag till praktiken och slutar den redan 13.30 och på onsdag slutar jag 12.15 :) så det är en bra vecka för mig, för sen ska jag upp till växjö för allkårsfestivalen! :)


Mina tankar far runt i huvudet på mig. Och helst av allt skulle jag vet hur dina tankar är. Men eftersom att jag inte är någon tankeläsare eller något liknande så får jag stå ut med mina frågor och funderingar sålänge, i hopp att det ska plinga till i min U10i inom en kort framtid.

Puss&Kram

 


Kommentarer
Postat av: emelie

jag saknar tjing* lite (eller hure nu var)

2010-05-11 @ 20:45:15
URL: http://emeliemiche.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0