Städlördag

Jag är sliten efter gårdagen men tog mig upp ur sängen vid halv två kanske då har jag och josefin ätit lite och tagit morgonen på ett vääldigt lugnt sätt! :)

När jag skulle bestämma vad jag skulle ha på mig igår när vi skulle ut, insåg jag att det såg ut som att det har härjat en tornado där inne i garderoben! jag hittade grejer på olika ställen där de inte skulle va. Så jag sa att i morgon ska jag minsann ta tag i detta och även storstäda lägenheten. Sagt och gjort!
Jag fixade om i garderoberna och flyttade runt på lite hyllor och lite sånt, så nu får allting plats och det finns t.o.m. plats över ;) jag har även lagat mat i form av egna biffa som för övrigt blev sjuukt goda för att vara första gången, jag har även bäddat rent i sängen, dammsugit, dammat och städat toaletten! Jag är riktigt nöjd! Kan också tillägga att jag hann sova en timme mellan halv 7 och halv 8 i soffan. det var nog ganska behövligt.




Titta mamma! jag kan faktiskt organisera och fixa! ;)
Nu ska jag käka ostbågar och kolla på ECS!
Vi hörs! Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: M

Det har jag aldrig tvivlat på, du ska bara bli färdig till stt göra det. Bra jobbat. Kram o syns

2010-05-30 @ 06:04:42
Postat av: Emelie

WOW är DET din garderob? :O duktiga tjejen!!

2010-06-02 @ 13:21:00
URL: http://emeliemiche.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0