tisdag

Jag stannade hemma idag också för att vara på den säkra sidan, men i morgon blir det nog praktik igen. då blir det en kort dag slutar redan 12.15 :) riktigt skönt.
Jag saknar barnen på förskolan så det ska bli kul att få komma dit igen :)
Jag har spenderat hela dagen i sängen och kollat på vänner och käkat glass. Inatt har jag nog inte sovit en hel timme i sträck p.g.a. hostan. den är alltid som värst när jag ska sova. Typsikt!
Ända sen jag skrev inlägget igår om att jag ville klippa mig är jag supersugen på att klippa av en bit av håret och fräscha upp det ordentligt nu till sommaren, tror att det kan bli riktigt bra, speciellt sen när det blir lite solblekt under sommaren. Ska suga liiiite till på den karamellen (Snälla emelie, döda mig inte)

ska återgå till vänner i en timme till sen är det Top Model säsong 12 och senare ikväll är det mer bra på tv, Desperate Housewives och Cougar town :)


Jag och Josefin på tjejkvällen hemma hos hanna i lördags.
Men tanken med håret är att ha det typ såhär fast jag har samma längd som Conrad har på bilden några inlägg ner.
Aja, vi hörs sedan!
Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: sandra

jag tycker du ska klippa av det en bit, tror de kommer bli skitsnyggt :D

2010-05-04 @ 16:47:55
Postat av: Cecilia

du kommer passa i vilket som! :)

2010-05-04 @ 17:01:10
URL: http://lilienberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0