Körigt

Veckan har gått otroligt fort och det har funnits något att göra varje dag, både roliga och tråkiga saker. Idag är min kropp helt slutkörd, antagligen för att jag har tränat fyra gånger denna veckan, somnat sent och gått upp tidigt och en utgång i veckan har hunnits med också plus lite till. Jag har inte riktigt tiden heller att vila upp mig eftersom jag ska ta mig igenom avhandlingen och skriva lite sidor på det, detta ska vara färdigt på tisdag eftersom att jag åker hem till mamma och pappa på tisdagkväll och sen till Ullared tidigt på onsdag morgon med mamma :) Då kan jag slappna av igen!

Igårkväll var det i alla fall tjejkväll hemma hos Adéle, det var skönt att få komma bort lite och koppla av någorlunda. Vi åt god mat och efterätt kollade lite på Idol och pratade en himla massa. TACK!

Idag ska jag sätta mig och läsa avhandlingen, städa, tvätt och sen umgås med Josefin ikväll. Jag har alltså lite att stå i idag också, men det ska nog gå bra!

Måste äta frukost nu, frågan är bara vad?

Vi hörs senare. Ta hand om er!
Puss&Kram

Förresten, Idag vill jag ha en grönvit fotbollsvinst! Jag håller som vanligt mina tummar! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0