Torsdag

Jag vet att det har varit dålig uppdatering, men helt ärligt så vet jag inte vart denna veckan ha tagit vägen! Helgen gick otroligt fort uppe i Göteborg och det var en trevlig vistelse i Håkan Hellströms stad! Både jag och Josefin va nöjda med våra shoppingfynd :)

Resten av veckan har gått otroligt fort och i morgon är det helg IGEN! Jag klagar minsann inte, för till helgen blir det en hemmavistelse mellan lördag och söndag tillsammans med min snygging. helgen avslutas självklart med hockeymatch och det är minsann dags för en vinst, om jag får bestämma! :)

under dagen ska jag spendera några timmar i bibblan tänkte jag och få färdigt min semuppgift tills på måndag så jag slipper tänka på den :)

Hoppas ni har det bra!
Det har minsann jag, trots att det snön föll för första gången igår och la sig på marken och stannade! Jag tycker faktiskt att det är ganska mysigt och eftersom jag har haft julkänsla sen september är det härmed ännu mer okej att få spela julmusik! julafton är bara två månader iväg! ;)



Puss&Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Herr Björn Svensson

Snygga skor köpte du igår iaf:D Perfekt väder för att ha dem idag kanske;O

Julmusik, jag ska köpa julmust och sätta igång julmusiken sen när soffan är hämtad:D

2010-10-21 @ 13:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0