Update

Jag har verkligen inget vettigt att skriva, känns det som i alla fall.. Veckorna går fortare än fortast vilket skrämmer mig en hel del, faktiskt. Men jag njuter så mycket jag bara kan av allting som pågår och av allt som är runt omkring mig. Veckan som gått har varit en lugn sådan, men ändå känns det som att jag är jättestressad över något och jag vet inte vad det är, vilket är sjukt irriterande.

Kvällen erbjuder i alla fall idolmys hemma hos Cilla och hennes tillskott katten Elsa och imorgon laddar vi för utgång med halloween maskerad, då jag och Cilla har världens bästa idé! ;) det är bara lite småsaker som ska fixas innan bara. Men det ska nog gå bra!


Här är ett tips ;)

Hoppas ni får en bra helg! :)
Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0