20 september

Igår var det lite dött här, men jag var sliten sen festen i lördags, som för övrigt blev huur bra som helst! Men under söndagen hängde jag, Josefin och Cilla, vi åt pläddar till frukost och knappt en halv pizza till middag. Ingen nyttig dag direkt, men ibland får det faktiskt vara så :) Under eftermiddagen gick vi också och gjorde vår plikt, vi röstade och på kvällen var det valvaka hemma hos Andreas tillsammans med andra goa människor. Kan också slänga in en liite parantes att vi spelade spel och mitt lag vann 3 av 3 ggr ;) Kvällen gav mycket skratt och några timmar senare fick jag ännu en gång somna i min favorit famn. Dessutom blev det en hockeyvinst igår, så gårdagen var en riktigt bra dag! 

Idag har jag hängt lite i skolan och även hämtat ut min tenta som jag skrev i Augusti så nu är den äntligen kirrad och klar! :) Jag ska slänga i mig lite käk och sen får jag eventuellt sätta mig och plugga lite eller något! :) 

Vi hörs senare! 
Puss&Kram

P.S Ralle, jag är sjukt glad över att du fick näta D.S  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0