3 september

Det är äntligen fredag och jag ser verkligen fram mot helgen, ikväll vet jag dock inte riktigt vad som står på schemat, men jag och tjejerna har pratat om lite tacokväll ikväll och kanske en bra film eller något!
Imorgon ska jag och Alexander på fotboll i Ljungby och förhoppningsvis hjälper det att vi är där och kollar och hejar, så att de grönvita herrerna kan ta en vinst och tre poäng nångång! Lördagskvällen bjuder på födelesedagsfest för underbara Cilla och sen en utgång på det :)

En liten kort historia om vad min helg kommer att innehålla!
Nu MÅSTE jag masa mig upp ur sängen och slänga i mig lite käk och bädda osv. Sen ska jag på seminarium lite senare idag. Därefter tar jag helg!
Puss&Kram på er!

P.S Ni är sjukt dåliga på att kommentera ;) D.S


Kommentarer
Postat av: Herr Björn Svensson

TACOoooooooooSSSSSSS. Vad gott!

2010-09-03 @ 11:26:49
Postat av: m

Tycker om att läsa om dig och visst kan jag skriva något.

2010-09-03 @ 13:20:47
URL: http://elinlundiiin.blogg.se/
Postat av: pappa

Ska ni se fotbollsmatcherna på tv också?

2010-09-03 @ 13:22:04
URL: http://elinlundiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0