6 september

Dagen har bestått av en rörelselektion och redovisning av vårt rörelseprogram gick nog som planerat, inte för att det var någon stor uppgift, men det är alltid skönt att det går bra! ;) Efter lektionen gick jag hem och chillade lite för att sedan ta bussen in till stan med Cilla! Vi kände att vi behövde shoppa lite, det går alltid hem när det är något tråkigt som man bär på. I mitt fall bär jag på en tråkig förkylning som inte vill släppa!



Blus från Bik Bok som är TUSEN gånger snyggare i verkligheten!




En randig tröja till, till min lilla samling :)


Leggings :)

Kan även passa på att tillägga att den randiga tröjan och legginsen kostade 28:- efter att jag hade använt mitt presentkort och bonuschek på HM. Jag gick ut jääkligt nöjd! ;)
Min förkylning kändes genast myyycket bättre..

Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: Josefin

Ser ut att vara SJUKTsnygga köp!! :D

2010-09-07 @ 16:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0