Fredag 24/9

Det är lika bra att inse fakta, att det är faktiskt otroligt skönt att stiga upp i relativt bra tid på morgonen och komma igång med dagen tidigt. Det har varit en riktigt bra dag hitills och det var huur skönt som helst att träna på ett nästan folktomt gym! Jag körde en genomkörare på hela kroppen, inprincip alla musklgrupperna, det är ett under om jag klarar av att gå ordentligt i morgon! ;) Nu ska jag minsann hålla igång detta! :)

Jag har tagit helg, har iofs haft det hela veckan känns det som, men när det är fredag så är det officiellt helg :) Jag ska ta tag i lägenheten och städa den lite och plocka iordning, sen ska jag lägga mig i soffan och läsa i in bok och dricka lite te.
Kvällen kommer gå i lugnets tecken, det blir tv och filmkväll hemma hos Emmy tillsammans med Cilla och några till :)

Det blev förresten en hockeyvinst i onsdags, till allas glädje och i morgon håller jag tummarna för en VMAvinst!

På återseende!
Puss&Kram

P.S Igår hade jag och mitt körkort 1 års jubileum ;) D.S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0