Heeelg!

Jag tar en välbehövlig helg!
Efter inlägget igår satte jag igång en film och somnade och vaknade när filmer var slut. Då insåg jag att jag sovit i 2½ timme.. Det var väl behövligt antagligen, det var inte heller några problem att somna igår kväll som jag trodde!

Idag har jag ätit frukost inne i stan med FinaMartina, vi pratade om allt och det var en del eftersom det var ett bra tag sedan vi sågs, så det var behövligt! Jag har även gjort redovisningen i skolan, så jag tar helg med samvete nu.

Josefin kommer strax över hit och då ska vi hitta på något vi kan äta till ikväll, för det blir en lugn hemmakväll ikväll med idol och en massa annat :)

Vi hörs kanske senare!
Håll era tummar på att mitt illamående försvinner och att det aldrig mer kommer tillbaka! TACK
Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0