Jeansklipp!

Jag, Ida och Cilla har varit inne i stan och kollat rundor lite. Vi stötte även på Andreas som var på skojakt, sen slog vi följe med honom och fikade lite. Och jag lyckades faktiskt hålla jäkligt bra från sakerna i butikerna, dock köpte jag ett par snygga jeans för 200:- på Gina. Jag har letat efter jeans ett bra tag och nu när de var mitt framför näsan på mig så kunde jag inte strunta i det och att de var sjukt billiga gjorde allting mycket bättre.

Nu ska jag ladda för Idolkväll, tror dock inte att jag blir långvarig ikväll, min kropp är sjukt trött. Dock ska jag jag försöka hinna med en morgonpromenad i morgon innan jag åker till Alvesta :)

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0