Kvällsmys

Efter att ha kollat färdigt på Sverige - San Marino tillsammans med folket begav jag mig hemåt i kylan. Det var faktiskt kallt, så jag hade pannband och en stor mysig halsduk omvirad runt halsen. Väl hemma drog jag på mig mina pyjamasbyxor (dom används alldeles för sällan, det är sjukt skönt att få hoppa i det) satte mig soffan med en varm kopp chokladmjölk och kröp ner under täcket för att kolla på Idol, samtidigt som mina ljus i fönstret och på tvbänken gjorde stämingen mycket mysigare :) Och med detta säger jag godnatt och önskar innerligt att jag kan få sova några timmar mer än igår natt!


Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: issa - rappare och låtskrivare

sv: jag lägger till dig då? så lägger du till mig?:D din blogg verkar bra:d å¨ja behöver massa nya att läsa!:D

2010-09-08 @ 08:47:36
URL: http://issabellek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0