Torsdag

Idag är jag sjukt trött! Funderar minsann på att gå och lägga mig i sängen och kolla på en film och kanske sova en stund. Huvudvärken och illamåendet kommer och går lite som de själv vill och känner för.
Inatt sov jag i alla fall sjukt bra, men somnade ganska sent och gick upp klockan 7 för att jag skulle till Ida vid 8 för att sedan pka vidare till hennes VFU plats för att genomföra en skoluppgift. Vi var hemma igen vid 11 tiden och klockan 13 var det musiklektion.

När jag kom hem låg det något i min postlåda som gjorde min dag helt och hållet! TACK igen vännen! :*
Varför skickar man inte brev oftare, det är ju faktiskt fantastiskt roligt att få ett brev som någon har lagt ner tid på till en! Jag kanske ska börja med det? :) 

Nu ska jag nog sätta igång en Harry Potter film, göra lite te och skriva en inköpslista till Ullared! (Jag vet att det är någon vecka tills vi åker, men det är lite grejer som jag behöver som jag inte vill glömma)

Puss och Kram på er! :)


Kommentarer
Postat av: Ida

Du lär nog minsann ha något i brevlådan hemma på Ringvägen också, något italienska kanske. Mindes inte Växjö-adressen i rappet. ^^

2010-09-16 @ 19:53:02
URL: http://idas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0