Tröööött

Det gick alldeles utmärkt att spring trots förkylning och etc. och denna gången klockade jag rundan. Jag vet inte om 17.25 är så himla bra tid på 3 km. Men det är tid att sträva efter, som ska bli bättre för varje gång jag springer! Det är så jag tänker ;)
Nu är jag i alla fall sjukt trött och benen känns tunga. Jag har fått i mig lite kvällsmat i form av havregrynsgröst, macka och ett glas juice och ska snart masa mig in i duschen och därefter blir det nog sängen ganska snart, för jag lär slockna innan jag ens lagt huvudet på kudden!

Tror jag säger godnatt nu, för känner jag mig själv rätt så blir det ingen mer uppdatering idag.
Hoppas ni har det bra!
Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: martina

Duktig flicka! :)

2010-09-07 @ 10:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0