Längtan

Det finns mycket saker att längta efter i dessa dar. Jag längtar efter flytten i början på maj allra mest! Det ska bli så skönt att slippa sova i vardagsrummet/köket och faktiskt kunna stänga en dörr om sovrummet. Framförallt längtar jag efter den nya sängen som vi äntligen ska införskaffa. Vi är sålda på den båda två och vi har spanat på den enda sen november/december, det ska bli skönt att slippa slåss om täcke och om vem som har mest plats. För plats kommer det finnas i sängen som är på 1.80 :)
Jag vill helst ha maj nu, så jag kan inreda och fixa till lägenheten så som vi (läs jag) vill ha den ;)
Drömmarna är vitt, vitt, vitt, vitt & vitt, i alla fall inne i sovrummet, tillsammans med en massa filtar, kuddar, ljus och ljusluktor kommer jag tillbringa många bra sovtimmar där :)


Mmm, underbara säng, va jag ska sova gott i dig! :)
puss&Kram


Kommentarer
Postat av: Micela

Jag kan lova att den är skön. Men den är svår att bygga ihop och för guds skull, GLÖM inte köpa mittbalken till sängen. För den ligger minsann inte med i paketen. Vi var lagom sura när vi monterat möget och den inte följde med. "Den ska man hämta själv" som det så fint heter!



PUSS!

2011-03-02 @ 09:47:01
Postat av: Cissi

Hej Elin!



Vår säng är 180 cm... men efter 11 år tillsammans tycks den har blivit mindre... kan bero på att vi är 5 i den sängen haha!

Så väntar 11 år ni med, så ska ni se vad trång även en stoor säng kan bli.

Hoppas ni mår bra och ha det bra på VFU platserna!



/Cissi

2011-03-02 @ 21:12:13
URL: http://mittliv-mittliv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0