Hälsoresultat

Efter ett läkarbesök utan några vidare bra konstaterande av mina problem, gick jag i alla fall därifrån med lite mer information om utslag, yrsel, illamående och lite mer. Det kunde vara allt en rekaktion från en stressig period, det kan även vara allergi, nässelutslag som jag kan ha fått pga av värme, kyla eller något jag har ätit.. Det var lite diffus information men det känns skönt att ha kollat upp det i alla fall. Sköterskan skulle ringa mig igen i morgon och kolla läget lite och då ska jag nog minsann begära lite rutin tester så jag kan lugna mig ytterligare :)
Efter lite vila nu under eftermiddagen mår jag lite bättre :)
Så ligger det till, jag är i alla fall inte sängliggandes vilket är rätt skönt, för det har jag inte tid till. Men soffan är min vän under resten av kvällen, så det så! :)

Puss&Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0