Fotobok

det börjar trilla in tips på de olika bloggarna om att man kan få en gratis Fotobok ifrån Fuji, och att det helt plötsligt blir gratis om man bloggar om den eller skriver om den på sin hemsida om man nu äger en sådan.
Detta är minann ett ypperligt tillfälle för mig, då jag har en massa fina balbilder från i Juni, då jag verkligen upplevde en riktig bal på slottet i Växjö på Teleborgsslottet.
Jag har länge tänkt att jag ska framkalla dessa bilder som det säkert finns minst 100 av ett tag och sätta in i ett fint album, men frågan är om jag har orken och tiden.
Så jag ska ta mig en funderare på detta, jag tror dock att resultatet kan bli riktigt bra och lite annorlunda då man själv får beskära fotona och om man vill kan man lägga till olika effekter och lite annat smått och gott!

Som sagt jag ska fundera över detta! :)


Tjing*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0