skogvandring

Det har vankats skogspromenad med klassen idag. Det var rätt roligt trots dåligt väder med lite regn till och från, men vi klarade det också. vi lekte lekar och fick godis och kakor på vägen (jag äter iofs inte godis) men dom som gör var det nog roligt för. Cilla gillade godiset iaf som krängde i sig 4 kolasnören ;)

Efter skogsvandringen gick jag hem, hoppade in i duschen och sen vidare till bibblan för att ta tag i hemtentan. nu är det bara en halv uppgift kvar sen är det lite finjustering som gäller :) Sen är det bara någon komplettering som hänger efter därefter är allt klappat och klart för lite avslutningsfirande på torsdag med Suitup seminarie i skolan och sen grillning och utgång på kvällen! Fullt ös! :D

Nu ska jag fixa lite med en uppgift som ska in ikväll sen håller jag kväll och myser framför Desperate Housewives säsongsavslutning! :)

Vi hörs sedan! Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0