helgen

Det är full rulle nu och en hel del att göra. Med plugg och andra småsaker som ska fixas, så som att fixa ett nytt pass eftersom att mitt går ut i juni och jag ska iväg i Augusti, jag ska även ringa till en läkare och fixa en rutinkontroll eller liknande. Jag har haft huvudvärk konstant i två veckor och nu orkar jag inte med det längre. Så det är lika bra att ring aoch fixa en tid och kolla så att allt är okej. Detta är bara några saker som ska fixas med, men det ska nog lösa sig det också! :)

Igår var jag barnvakt åt Alva, Emelies góa unge! Vi gungade, plockade blommor och åt pannkakor. Jag tror att hon var ganska nöjd med sin dag när hon åkte hem igen! det var i alla fall jag.

Inatt drömde jag en tredje gång sen i februari att någon utav mina familjemedlemmar dog. Denna gånger var det mamma igen. Så det är en väldans tur att hon kommer vilken minut som helst och lämnar av lite saker som jag inte fick med mig upp till Växjö! Jag vet inte varför jag fortsätter att drömma dessa konstiga och jobbiga drömmar. För det är fruktansvärt jobbigt att vakna av att jag ligger och gråter. Men mamma mår bra, precis som alla andra i min närhet. Tack för det.

Nu ska jag plocka iordning lite i lägenheten och sen blir det plugg för hela slanten idag och antagligen ända in på småtimmarna kan jag tänka mig!


Vi hörs!
Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: emelie

fina fina fina! alvis var supernöjd med sin dag hos elin och pannkakorna :)

2010-05-23 @ 13:39:39
URL: http://emeliemiche.blogg.se/
Postat av: Adele

Va söt du är hjärtat(:

2010-05-24 @ 22:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0