söndag

Idag är det visst söndag, igen:P och efter gårdagens intryck och bravader så är jag nu ganska sliten!
kommer att somna tidigt ikväll, kan också va så att jag och annie vi kanske ska på bio, stor chans att jag somnar i en biostol!!
gårdagen var hur bra som helst, tror att det är första gången någonsion som hela min släkt har varit hos mig på min födelsedag, och det uppskattades, det vill jag lova=)

så igår hämtade jag upp emelie och alva på stationen, sen gick vi hem efter det att jag visade henne lite utav mina lilla Osby! väl hemma pratade vi lite och Alva var uinte ens blyg, och inte Emelie heller för den delen! ;) haha!
Dom andra (d.v.s) släkten började trilla in mellan tre och fyra! och efter all present öppning, blev det mat, grillat med potatissallad, och pastasallad och en del frukt och annat gott =) under måltiden, fick jag njuta av min släkts underbara stämma till ja må hon leva:P Underbart :P

när alla nästan hade ätit upp, fick jag världens finaste tal av min pappa! =)  och med tårar i ögonen, tittade jag runt bland borden, och såg att jag var inte den enda som hade det =) med en skål, fortsatte allt prat!
Någon timme efter blev det efterrätt, Glass och varma hallon (klassiker) och Tårta!

Dagen var hur bra som helst, och jag vill gärna ha fler sådana här dagar i mitt liv!!

tårta
Min Tårta

Tjing*

Kommentarer
Postat av: Ung mamma

Jag tror faktiskt inte att någons öga var torrt efter det talet.. De flesta satt med rinnande ögon. Med all rätt. Han är en bra talare, din far :)



Pussälskardiiiig

2008-07-20 @ 22:52:22
URL: http://emelieelisabet.blogg.se/
Postat av: leia

Grattis i efterskott!!!! Låter som en härlig dag och jag är säker på att du förtjänade det talet:)



kram maja


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0