helgen

Efter jobb både fredag och lördag, så satt jag hemma i några timmar och tyckte liiite synd om mig själv,
då jag tyckte att det inte hände något roligt i mitt liv, och att det inte finns något att hitta på i denna hålan, så efter något telefonsamtal, och prat, så hamnade jag helt plötsligt i kristianstad, i min brors längenhet tillsammans med kusin Cela, och en drös fotbollskillar,
efter några rundor av kortspel, då en del var förvirrade under alla rundorna, och satte sig själva på pottkanten(genom att inte tänka till ordentligt innan man sa en ny regel, och inte kunna räkna) så blev det bra stämning,
och utgång på Class.
Och under kvällen slog jag tydligt klackarna i taket, om Micela får bestäma!
Lördagskvällen uppskattades och får gärna göras om!

Ses vi snart eller?

Tjing*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Klackarna i taket var det MINSANN! :)



om vi har tur, kanske vi kan trycka in det en gång till. det finns ju mellandagar.

Puss

2008-12-01 @ 14:03:52
URL: http://micela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0