trött, njea inte än!

ganska sjukt att jag inte är trött, jag har sovit kanske runt 4 timmar sen kvart i 6 (svensk tid) sen igår morse!! det lär väl slå runt i kväll kanske, men då ska jag träffa annie och josse, och antagligen hanna och Titti med, hoppas jag iallfall, saknat dom! :D Ska ju till doktorn vid kvart över 3, och förhoppningsvis få reda på vad som händer i mitt öra! Sedan ska vi in till kristianstad och stor handla, kylskåpet är tomt, tomt, tomt!! :P sen ska vi hälsa på Mia och Ralle!! :D Efter det är det planerat att jag ska ta samma buss som annie hem, sen ska vi umgås och prata :) Mys, mys!! Och kolla på idol förstås, jag har inte sett ett enda avsnitt!!
Lite synd, jag vill ju se när alla gör bort sig, det är det som är det roligaste :P

*Tjing

Kommentarer
Postat av: J U L i A

Hej! :D



Idag är sista dagen du kan tävla om en pryl från lustjakt.se ;) Du behöver bara skriva den bästa motiveringen så är den din! :D



http://juliasbullar.blogg.se/2008/september/tavling.html

2008-09-18 @ 15:30:02
URL: http://juliasbullar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0